Kirjaston tiedonhankintataitojen opetuksen syksyn 2021 uutiskirje on julkaistu

Julkaistu 3.11.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
viitekuvassa kaksi opiskelijaa istuu keskustakampuksella keltaisten lehtien peittämässä maassa
Uutikirjeessä pääset tutustumaan kirjaston opetustiimin ajankohtaisiin kuulumisiin. Uutiskirje ilmestyy vähintään kaksi kertaa vuodessa ja sitä julkaisevat kirjaston opetustiimin asiantuntijat. Kirje on tarkoitettu erityisesti TAMKin ja Tampereen yliopiston opettajille ja muulle henkilökunnalle sekä yleensä opetusasioista kiinnostuneille.

Tässä uutiskirjeen numerossa:

• Ajankohtaista (mm. saavutettavuus opas, työpajat, Embase koekäyttö)
  • RefWorks-viitteidenhallintaohjelma poistuu 31.12.2021 – siirrä viitteesi talteen nyt!
  • Maisterien uraseurantakyselyssä 2018-2020 hyvät arviot tiedonhankintataidoista: opiskelijat arvostavat ja pitävät tärkeänä työelämätaitona
  • Systemaattisen tiedonhaun opas avuksesi
  • Ota yhteyttä asiantuntijoihin

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja kysy tarkempia tietoja: opetus.kirjasto [at] tuni.fi (opetus[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)