Käyttäytymisanalyysiperusteisen eläinkouluttajien koulutuksen esittelytilaisuus 8.1.2024

Ajankohta8.1.2024 14.00–14.45
Ilmoittautumisaika päättyy 7.1.2024,21.59
Tervetuloa Käyttäytymisanalyysiperusteiseen eläinkouluttajien koulutukseen infotilaisuuteen!

Järjestämme Käyttäytymisanalyysiperusteisen eläinkouluttajien koulutuksen esittelytilaisuuden maanantaina 8.1.2024 kello 16.00–16.45.

Tilaisuudessa kuulet mm. mistä koulutus koostuu ja mitä koulutus sinulle tarjoaa. Tämä on oiva tilaisuus tulla kysymään sinua kiinnostavia asioita!

Tilaisuus toteutetaan Teams-yhteydellä ja linkki tilaisuuteen lähetetään sähköpostiisi ennen tapahtumaa.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu eläinten kanssa työskenteleville sekä aktiivisesti harrastaville, mm:

• Eläinlääkärit, eläintenhoitajat, eläinfysioterapeutit
  • Eläinkoulutusalalla työskentelevät
  • Eläintenkouluttajan ammattitutkinnon tai erikoisammattitutkinnon suorittaneet
  • Eläintenkouluttaja at:n opettajat ja näyttötutkintoarvioijat
  • Eläinten kanssa harrastavien yhdistysten aktiivit ja koulutusvastaavat
  • Tiedonjanoisimmat eläinharrastajat ja eläinten kanssa kilpailevat
  • Eläinavusteisen terapian ja toiminnan henkilöstö
  • Terveydenhuoltohenkilökunta (syöpä- ja hypokoirat, kuulo- ja tukikoirat)
  • Partiointi- ja pelastushenkilökunta (etsijä- ja pelastuskoirat)
  • Virkakoirien kouluttajat ja ohjaajat

Tervetuloa kuulemaan ja kysymään!

Tree - Jatkuvan oppimisen palvelut

Yhteyshenkilö

Koulutusohjelma luotiin täyttämään tyhjiö, joka yliopistopohjaisen eläinkoulutuksen tarjonnassa oli. Koulutusohjelma on Suomessa ainoa laatuaan. Arvoja ja sisältöä ohjaa eläinten kunnioittava ja eettinen kohtelu. - Käytännössä koulutamme ihmisiä kohtelemaan eläimiä oikein ja opettamaan niitä parhaalla mahdollisella tavalla, tiivistää psykologian professori Martti Tuomisto.