INSOTE-hankkeen päätösseminaari

Ilmoittautumisaika päättyy 10.11.2022,21.59
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Vaahteranlehti syysvärissä
Tervetuloa INSOTE-hankkeen päätösseminaariin kuulemaan tutkimushavaintojamme monialaisten palvelujen kehittämisestä sote-uudistusta valmisteltaessa.

INSOTE - Integroitu työote uusiutuvassa sote-keskuksessa: kohti dialogisuutta, osallisuutta ja tilallisuutta  -tutkimushanke käynnistyi tammikuussa 2021 STM:n rahoituksella Tampereen yliopistossa.

Hankkeen tutkimusintressinä on osana käynnissä olevaa sote-uudistusta ollut tutkia, miten integroivia, monialaisia työotteita kehitetään ja pilotoidaan ja miten ne kohtavat ja auttavat kompleksisissa asiakastilanteissa. Tutkimusstrategiamme on ollut jalkautuva ja konkreettiseen kehittämistyöhön kiinnittyvä. Olemme päässeet seuraamaan erilaisia kehittämispalavereita, monialaisen työskentelyn pilottikokeiluja ja haastatelleet myös asiakkaita. Teemallisesti olemme tutkineet monia palveluja tarvitsevien aikuisten, kompleksisissa erotilanteissa elävien ja vapautuvien vankien palveluita ja kohtaamisia.
Sosiaalityön tutkijoina olemme kiinnostuneita myös sosiaalityön paikasta osana monialaisuuden kehittämistä.

Ilmoittautuminen mahdollisimman pian, viimeistään to 10.11.2022.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu väliajalla.

Tilaisuus on maksuton ja sitä on mahdollista seurata myös etäyhteydellä . Linkki toimitetaan ilmoittautuneille ennen tilaisuutta.

Tutustu ohjelmaan.

Aino Ritala-Koskinen aino.ritala-koskinen@tuni.fi