Ilmoittautuminen Juniversityn lasten tiedekerhoihin on auki tämän viikon

Julkaistu 1.10.2019
Oletko innostunut itse tekemään? Tutkimaan ja kokeilemaan? Tule tiedekerhoon! Juniversity tarjoaa erilaisia tiede-, elektroniikka-, ohjelmointi- ja robotiikka-aiheisia kerhoja alakouluikäisille lapsille. Ilmoittautuminen kerhoihin on käynnissä 6.10. asti.

Juniversityn syyslukukauden 2019 tiedekerhot käynnistyvät koulujen syysloman jälkeen viikolla 43. Kerhoja järjestetään Juniversity tiedeluokassa Hervannan kampuksella, Keskustakampuksella sekä Sampolan kirjastossa. Kerhotarjonnassa on tänä syksynä mm. laboratoriotutkimuksia, luonnonilmiöitä, ohjelmointia, elektroniikkaa ja robotiikkaa. Kerhotoimintamme on pääosin maksutonta, elektroniikkakerhosta kerätään 20€ suuruinen tarvikemaksu.

Ilmoittautuminen kerhoihin tapahtuu verkkolomakkeella , joka on avoinna 23.9.-6.10.2019. Ilmoittautumislomakkeella voitte valita kolme kerhotoivetta ensisijaisuusjärjestyksessä. Mikäli haluatte ilmoittautua vain yhteen tai kahteen kerhoon, saman kerhon voi valita myös useamman kerran.

Kerholaiset valitaan arpomalla, mikäli ilmoittautuneita on enemmän kuin kerhopaikkoja. Jokaiseen kerhoon mahtuu 12 innokasta osallistujaa.

Katso kerhotarjonta ja lisätiedot tästä.

Tervetuloa mukaan tiedepolulle!