Hyväntekeväisyysillallinen Pirkanmaan mielenterveys Ry:n hyväksi

Ajankohta18.4.2024 15.00–20.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Kolmannen vuoden restonomiopiskelijat järjestävät Catering Studiolla hyväntekeväisyysillallisen 18.04.2024. Hyväntekeväisyyden kohteena on Pirkanmaan mielenterveys RY.

Hyväntekeväisyyskohde on Pirkanmaan mielenterveys ry:n Parempi mieli -hanke, joka on kohdennettu 16-29-vuotiaille palveluiden ulkopuolella oleville nuorille ja nuorille aikuisille antamaan tukea mielenterveyteen, hyvinvointiin sekä elämänhallintaan liittyvissä kysymyksissä.

Illallinen sisältää alkuruoan, pääruoan ja jälkiruoan. Ruokajuomana illalliseen sisältyy vesi ja hiilihapotettu vesi. Viinipaketti illallisen yhteyteen myydään erikseen. Mahdollisuus ostaa myös viiniä laseittain. Nämä ostettavissa paikan päältä.

Tule siis nauttimaan hyvästä ruoasta ja tekemään samalla hyvää tärkeän asian eteen.

Linkistä pääset ilmoittautumaan illalliselle, tapahtuman hinta on 30 euroa. Kaikki tuotot menevät Pirkanmaan Mielenterveys Ry:lle

Tamk 3. vuoden restonomiopiskelijat

Aleksi Salanto aleksi.salanto@tuni.fi