General Executive MBA Tampere -johtamiskoulutusohjelman esittelytilaisuus 24.5.2023

Ajankohta24.5.2023 11.00–12.30
Ilmoittautumisaika päättyy 22.5.2023,20.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
main-image-emba-ville
Tule mukaan General Executive MBA Tampere -johtamiskoulutusohjelman esittelytilaisuuteen, jossa kuulet mm. mistä ohjelma koostuu ja mitä koutuksen suorittaminen vaatii. Kuulet myös EMBA-osallistujan kokemuksesta ja voit kysyä sinua askarruttavia asioita.

Esittelytilaisuus on keskiviikkona 24.5.2023 kello 14:00 – 15:30. Tilaisuus toteutetaan Teams-yhteydellä ja linkki tilaisuuteen lähetetään sähköpostiisi 23.5.2023.

• Hyvää iltapäivää
  • EMBA-alumnin puheenvuoro, Timo Kulonen, Country Manager, Shimano Nordic Cycle Oy
  • General Executive MBA Tampere -ohjelman esittely, ohjelmapäällikkö Pauli Mesiä
  • Kysymyksiä ja keskustelua

General Executive MBA Tampere (GEMBA Tampere) -johtamiskoulutusohjelma on korkeatasoinen johtamiskoulutusohjelma, jossa eri alojen johtajat ja asiantuntijat verkostoituvat ja kehittävät strategia- ja liiketoimintaosaamistaan. Ohjelma starttaa jo 15. kerran marraskuussa 2023.

EMBA Tampere

Tampereen yliopiston Executive Master in Business Administration (EMBA) -ohjelmat ovat tärkeä osa erinomaiseksi johtajaksi aikovan kehityspolkua. Koulutusohjelmissamme teoria ja käytäntö kohtaavat tavalla, joka kasvattaa sekä yksilön omaa että organisaation kilpailukykyä. EMBA Tampere -tuoteperheen ohjelmat vastaavat eri toimialojen tarpeisiin. Valikoimassa on myös yksilöllisiin tarpeisiin räätälöitävä koulutusohjelma. Opintojen kesto on 2–4 vuotta ohjelmasta riippuen.

Johtajaksi kasvetaan.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Kohderyhmä

General Executive MBA -ohjelma on tarkoitettu yritysten ja julkishallinnon ylemmälle johdolle ja muille avainhenkilöille.