Ennätysmäärä hakijoita teatteritaiteen tutkinto-ohjelmaan

Julkaistu 25.1.2024
Nätyn 3. vuosikurssin opiskelijat  Ruumis, liike ja populaari -demossa 2023
Teatteritaiteen tutkinto-ohjelmaan Nätylle oli tänä keväänä ennätysmäärä hakijoita.

Tänä keväänä Nätylle haki ennätykselliset 1034 hakijaa kandidaatin ja maisterin viisivuotiseen tutkintoon sekä 66 hakijaa kaksivuotiseen maisterin tutkintoon. Kevät on Nätyllä tänä vuonna poikkeuksellisen kiireistä aikaa, sillä tällä hetkellä tutkinto-ohjelmassa opiskelevat opiskelijat valmistuvat maistereiksi ja kandidaateiksi, jonka lisäksi viisivuotisen ja kaksivuotisen tutkinnon haut pidetään molemmat kevään mittaan.

Valintakokeiden ensimmäinen vaihe koostui hakemuksesta ja ennakotehtävästä. Ensimmäisen vaiheen hyväksytysti suorittaneet hakijat kutsutaan paikan päälle Nätylle. Lisätietoja ja tarkemmat päivämäärät valintakokeista löytyvät Opintopolusta.