Ennätysmäärä hakijoita journalistiikan työelämäprofessoriksi

Julkaistu 9.4.2024
Hannu Kivimäki, journalistiikan työelämäprfessori 2023-2024
Journalistiikan työelämäprofessuuria lukukaudella 2023-2024 hoitaa Hannu Kivimäki.
Tampereen yliopistossa valitaan parhaillaan journalistiikan työelämäprofessoria lukuvuodelle 2024–2025. Haku päättyi 5.4.2024, määräaikaan mennessä saapui 28 hakemusta.

Journalistiikan työelämäprofessori aloittaa yhden lukuvuoden mittaisen tehtäväkautensa ensi syksynä informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnassa. Tällä hetkellä tehtävää hoitaa Hannu Kivimäki.

Työelämäprofessorin tehtävän tarkoituksena on lähentää käytännön työelämää ja yliopistokoulutusta ja -tutkimusta. Tampereen yliopistossa on ollut journalistiikan työelämäprofessuuri jo vuodesta 2007 lähtien (vuoteen 2019 asti vierailijaprofessori).

Hakijat:

Tsalkatidou Eleni

Valkama Heikki

Zareff Janne

Yksi hakija ei halua nimeään julkaistavaksi.

Haku-uutinen: Haemme 18. journalistiikan työelämäprofessoria – Tampereen yliopistossa työelämäprofessuuri jo vuodesta 2007