Career talks with Tampere Alumni: Mikä meitä motivoi?

Tampereen korkeakouluyhteisö
Ajankohta4.5.2022 13.00–14.00
Ilmoittautumisaika päättyy 1.5.2022,20.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
CTTA_alumni_motivoi
Career Talks with Tampere Alumni -webinaarisarjan kevään toinen tapahtuma on toukokuussa. Tällä kertaa webinaarin teemana on motivaatio ja pohdimme sitä mikä meitä oikein motivoi? Puhujina Tampereen yliopiston alumni Antti Vuento sekä TAMKin alumni Nuppu Suvanto, jotka kertovat oman uratarinansa ja sen mikä heitä motivoi.

Career Talks with Tampere Alumni-webinaari keskiviikkona 4.toukokuuta kello 16 – 17.

Puhujavieraina:

• Nuppu Suvanto
    • Palvelupäällikkö, Tampereen kaupunki
  • Antti Vuento
    • Tiimivalmentaja, TAMK
    • Tradenomi, ICT-yrittäjyys, TAMK & FM, Ihmisen ja teknologia välinen vuorovaikutus, Tampereen yliopisto

Tilaisuus on tarkoitettu korkeakouluyhteisön opiskelijoille ja alumneille, ja se on maksuton. Tapahtuma järjestetään Zoomin kautta ja se toteutetaan suomen kielellä.

Ilmoittaudu webinaarin 1.5. mennessä täältä: Ilmoittautumislomake
Ilmoittautuneille lähetetään Zoom-osallistumislinkki ennen tapahtumaa.

Järjestäjä

Tampere Alumni -tiimi yhteistyössä Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun urapalvelujen kanssa.

Opiskelijat, alumnit, henkilökunta

alumni@tuni.fi