Aulaklubi: Sanomisen paikka – arjen kestävät ruokavalinnat

Ajankohta27.4.2022 14.00–15.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Värikäs piirroskuva kaupunkimaisemasta tornitaloineen, mukana myös kaupunkiviljelyä, puita ja ihmisiä.
Tervetuloa FUSILLI-hankkeen järjestämään Aulaklubiin Tampere-taloon! Huhtikuussa Sanomisen paikka -paneelikeskustelussa unelmoidaan kestävistä ruokavalinnoista. Miltä kestävä ruokajärjestelmä näyttää kaupunkilaisen, alan yrittäjän, tutkijan ja kaupungin näkökulmasta?

Panelisteina paikalla TAMKin restonomiopiskelija Anu Haapalainen, yrittäjä Iida Koskinen (Café Katto), Tenure track -professori Elina Närvänen Tampereen yliopiston Johtamisen ja talouden tiedekunnastasekä ympäristö- ja kehitysjohtaja Kari Kankaala Tampereen kaupungilta.

Keskustelua emännöi FUSILLI-hankkeen asiantuntija Sanna Luoto TAMKin Palveluliiketoiminnan koulutuksesta. Co-hostina toimii Tampere-talo.

Kaikille avoin keskustelutilaisuus järjestetään Tampere-talon pääaulassa 27.4. klo 17.00 alkaen.

Tampereen ammattikorkeakoulu, FUSILLI-hanke

Sanna Luoto, Tampereen ammattikorkeakoulu, sanna.luoto@tuni.fi