Anna-Maria Balk on nimitetty TAMKin uudeksi viestintä- ja vaikuttavuuspäälliköksi

Julkaistu 18.1.2023
Tampereen ammattikorkeakoulu
TAMKin viestintä- ja vaikuttavuuspäällikkö Anna-Maria Balk
Anna-Maria Balk, TaM, on nimitetty Tampereen ammattikorkeakoulun uudeksi viestintä- ja vaikuttavuuspäälliköksi 1.2.2023 alkaen. Balk on toiminut viestintäjohtajana viimeksi Talous ja nuoret TATissa. Balkilla on taustaa useista viestintätehtävistä muun muassa viestintätoimisto Milttonista.

– Suomalainen yhteiskunta ja elinkeinoelämä tarvitsee tulevaisuudessa entistä enemmän ammatillisesti korkeakoulutettuja osaajia muuttuvassa maailmassa. Monialaisena ja innovatiivisena työelämäkorkeakouluna TAMK näyttäytyy edelläkävijänä ja tätä vahvaa brändi- ja vetovoimatyötä haluan olla jatkamassa näkyvän, vaikuttavan ja yhtenäisen viestinnän keinoin. On ilo päästä osaksi TAMKin asiantuntevaa yhteisöä, sanoo Balk.

Viestintä- ja vaikuttavuustiimin päällikkö vastaa TAMKin viestinnästä, markkinoinnista, julkaisutoiminnasta sekä alumnitoiminnasta. Tiimi on osa uutta TKIO-yksikköä (tutkimus, kehitys, innovaatiot ja oppiminen). Viestintä- ja vaikuttavuuspäällikkö raportoi vararehtori Ari Sivulalle.