Ammatillisen opettajan kasvu ja kehittyminen

Tampereen ammattikorkeakoulu
SijaintiTAMK, Kuntokatu 3 / Hubs- C- siipi / Backstage C1-22 ,
Ajankohta13.4.2022 11.00–13.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
hankkeen logot ja kuvituskuva.
AVOIN TILAISUUS: OSU (Opettajaksi Suomeen) -hankkeen ja SIMHE-palveluiden info sekä opettajaopintojen lähiohjauspäivä.

14.00 - 14.50 Opettajaksi Suomeen OSU - mistä on kyse?

* OSU-opiskelijan puheenvuoro

* SIMHE-palvelut korkeakouluun hakeutumisen ja urasuunnittelun tukena / Mervi Kastari

* TAMKin opettajankoulutuksen koulutustarjonta opetus- ja ohjaamishenkilöstölle? Ville Nevalainen & Heidi Lehtonen

* OSU-hankkeen muita kuulumisia

15.00 - 16.00 URAOHJAUS OSU-OPETTAJAOPISKELIJAN TYÖSSÄ / Irina Vital Tredu Tampereen seudun ammattiopisto. Uravalmentaja/Työvalmentaja.

Tamk, Jamk sekä Oamk toteuttavat 4.-18.4.2022 viime syksyn hakua täydentävän haun Opetushallituksen rinnastamispäätöksen omaaville maahanmuuttajataustaisille opettajille. Opettajakorkeakoulut toteuttavat haun samalla ajoituksella mutta erillisillä järjestelyillä.

OSU- hankkeen toimijat

kosti.nivalainen@tuni.fi