Älytekstiilihankkeen ideointityöpaja

SijaintiKansikatu 3, 33100 Tampere
Paidia, Nokia Arena
Ajankohta20.9.2022 9.30–13.00
Kuvassa aktuaattori, jota voidaan käyttää älytekstiileissä

Tulevaisuuden älytekstiilit ovat pesunkestäviä ja kierrätettäviä - Tervetuloa rohkeasti mukaan innostumaan ja innovoimaan - rakennetaan yhdessä älykkäiden ja kestävien tekstiilien ekosysteemiä Pirkanmaalle!

Hankkeessa tuodaan yhteen alan toimijoita, yrityksiä, tutkijoita ja kouluttajia verkostoitumaan ja luomaan uusia innovaatioita kestävän ja kierrätettävän älytekstiilimaailman ympärille.

Hankkeen kolmas työpaja järjestetään tiistaina 20.9.2022 klo 12.30-16 paikassa Paidia. Ideointityöpajan teemana on Uudet kestävästi toteutetut tuote- ja palveluinnovaatiot – terveydenhuoltoon, työhyvinvointiin, turvallisuuteen ja vapaa-aikaan liittyen. Jatkamme kahden ensimmäisen työpajan ideoiden työstämistä uusien, kestävästi toteutettujen tuote- ja palveluinnovaatioiden pohjalta! Tuo oma osaamisesi, tuotteesi tai palvelusi työpajaan pohdiskeltavaksi. Miten älytekstiileillä, puettavalla älykkyydellä kerättyä dataa voidaan hyödyntää tuotteiden ja palveluiden rakentamisessa?

Ilmoittautuminen 15.9.2022 mennessä. Lähetämme ilmoittautuneille vahvistuksen lisätietoineen 1-2 päivää ennen työpajaa. Kutsua saa jakaa, osallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Syksyn työpajoissa työstetään tuote- ja palveluinnovaatioita. Tilaisuus on maksuton.

Järjestäjä

Pirkanmaan kestävien ja älykkäiden tekstiilien osaamis- ja innovaatioekosysteemi -hanke

Minna Varheenmaa, minna.varheenmaa(at)tuni.fi