Ammatilliset opettajankoulutukset

Tampereen ammatillisessa opettajakorkeakoulussa (TAOK) voit opiskella ammatilliseksi opettajaksi, erityisopettajaksi sekä opinto-ohjaajaksi. Voit myös vahvistaa osaamistasi täydennyskoulutuksissamme. Lisäksi toimimme aktiivisesti pedagogisissa kehittämishankkeissa.

Vuoden 2024 opiskelijavalintojen tulokset julkaistaan maaliskuussa

Hakuaika ammatilliseen opettajankoulutukseen, opinto-ohjaajankoulutukseen ja erityisopettajankoulutukseen on päättynyt! Opiskelijavalinnat julkaistaan opinto-ohjaajankoulutuksen ja erityisopettajankoulutuksen osalta tiistaina 19.3.2024 ja opettajankoulutuksen osalta ke 27.3.2024. Näet omat tuloksesi Oma Opintopolusta. Seuraava hakuaika on tammikuussa 2025.

Tutustu pedagogisiin täydennyskoulutuksiin

Tarjoamme useita täydennyskoulutuksia sekä opettajille että muille oppilaitosten työntekijöille. Opiskeltavien sisältöjen lisäksi koulutukset tarjoavat loistavan mahdollisuuden verkostoitua kollegoiden kanssa. Täydennyskoulutukset ovat osallistujille maksuttomia.

Ammatillinen opettajakorkeakoulu

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä, jos haluat lisätietoa koulutuksistamme!
taok.tamk [at] tuni.fi (taok[dot]tamk[at]tuni[dot]fi)

Tampereen ammatillinen opettajakorkeakoulu (TAOK)

Seuraa meitä somessa

Opetusalan koulutukset Tampereen korkeakouluyhteisössä

Olemme koonneet kaikki TAMKin ja Tampereen yliopiston opetusalan koulutukset yhdelle sivulle. Opintoja on tarjolla vasta opettajaksi aikoville sekä jo opettajana toimiville.

Lue blogiamme!

Miten sinä pidät huolta oman pedagogisen osaamisesi kehittymisestä?

Kuvassa kouluttajat Sanna Ruhalahti (TAMK), Anne-Maria Korhonen (HAMK), Sanna Brauer (TAMK) Kuva: Amanda Aho

Miten sinä pidät huolta oman pedagogisen osaamisesi kehittymisestä? llmoittaudu mukaan maksuttomaan TRIPEDA II -koulutukseen!

Motivaatiopaneelista työkaluja ammatillisen opettajan arkeen

Viisi henkilöä. Rajattu blogissa esiintyvästä kuvasta.

Miten opiskelijan motivaatioon voi vaikuttaa? Mikä vahvistaa motivaatiota ja kuinka opettaja voi työssään ylläpitää opiskelijan motivaatiota? Ammatillisessa opettajakoulutuksessa päätettiin sukeltaa syvemmälle motivaatioon asiantuntijapaneelin avulla.

Terveisiä henkilöstön kehittämispäivästä

Työpajatyöskentelyä kehittämispäivässä

Yksikkömme Pedagogiset ratkaisut ja kulttuurin henkilöstö kokoontui tällä viikolla yhteen kuulemaan ajankohtaisia asioita sekä suunnittelemaan tulevaa.