Tampereen ammatillinen opettajakorkeakoulu (TAOK)

Tampereen ammattikorkeakoulu
Sähköpostiosoitetaok.tamk [at] tuni.fi

Tampereen ammatillinen opettajakorkeakoulu (TAOK) kouluttaa ammatillisia opettajia, erityisopettajia ja opinto-ohjaajia. Näihin tehtäviin pätevöittävät koulutuksemme ovat 60 opintopisteen laajuisia ja ne on mahdollista suorittaa noin vuodessa. Opiskelu on monimuotoista ja se sisältää niin verkko-opiskelua kuin lähitapaamisiakin. Opiskelu on mahdollista myös kokonaan verkossa tai englannin kielellä.

Toimitko jo opettajana tai muissa tehtävissä oppilaitoksessa? Haluaisitko päivittää osaamistasi, verkostoitua tai haetko lisäosaamista koko työyhteisöllesi? Tarjoamme pedagogista täydennyskoulutusta opetus- ja ohjausalalla toimiville, oppilaitoksille ja osaamisen kehittämisestä kiinnostuneille yrityksille.

Ammatillinen opettajakorkeakoulu toimii myös kehittämiskumppanina ammatillisesti suuntautuneen koulutuksen kehittämishankkeissa valtakunnallisesti ja kansainvälisesti. Ota rohkeasti yhteyttä! taok.tamk [at] tuni.fi