Langaton verkko TUNI-STAFF

Tampereen yliopisto ja TAMK

Henkilökunnan langaton verkko TUNI-STAFF toimii Tampereen korkeakouluyhteisön TUNI-tietokoneilla. Verkko toimii kaikilla kampuksilla ja käytettävissäsi ovat lähes kaikki samat IT-palvelut kuin langallisessa henkilökuntaverkossakin – voit esimerkiksi tulostaa, selata internetiä, käyttää kotikansioitasi ja verkkolevyjä. Käyttö on helppoa ja turvallista.

TUNI-tietokone yhdistyy verkkoon automaattisesti. Jos koneesi ei yhdisty automaattisesti, voit liittyä verkkoon myös käsin:

• Valitse koneesi langattomien verkkojen listasta TUNI-STAFF.
  • Odota hetki, yhteys avautuu.

Voit käyttää verkkoa myös tietohallinnon keskitetysti ylläpitämällä Mac-tietokoneella. Jos yhteys ei muodostu yllä olevilla ohjeilla automaattisesti, ota yhteys IT-Helpdeskiin saadaksesi tarvittavat asetukset tietokoneelle.

TUNI-STAFF-verkko ei toimi puhelimilla tai tableteilla, käytä em. laitteilla esimerkiksi TUNI-GUEST, roam.fi tai eduroam -verkkoja

Ongelmatilanteissa tarkista ensin Usein kysytyt kysymykset. Ongelmien jatkuessa ota yhteys IT Helpdeskiin.

IT Helpdesk
0294 520 500
it-helpdesk [at] tuni.fi (it-helpdesk[at]tuni[dot]fi)
helpdesk.tuni.fi