Young Ceramists Additive Manufacturing Forum

Ajankohta6.5.2024 5.00–8.5.2024 13.00
Kielienglanti
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
The young Ceramists Additive Manufacturing Forum (yCAM)-tapahtuma on tarkoitettu 3D-tulostuksen parissa työskenteleville nuorille tutkijoille.

Europe Makes Ceramics järjestää yhdessä Tampereen Yliopiston keraamimateriaalien tutkimusryhmän kanssa yCAM foorumin jo 8. kertaa 6.-8.5. ja tällä kertaa tapahtuma tuo 3D-tulostuksen parissa työskentelevät nuoret tutkijat ja erikoisasiantuntijat maailmalta yliopistollemme. Tapahtuman ajankohtaiset keskusteluaiheet 3D-teknologioihin, materiaaleihin sekä käyttökohteisiin liittyen antavat loistavan tilaisuuden kansainväliseen verkostoitumiseen. Tällä kertaa järjestetään myös uusi 3D-tulostuksen reologiaan syventyvä työpaja.

Tapahtumaan ilmoittautuminen ja lisätietoja: https://euroceram.org/2024-ycam-forum-in-tampere

Europe Makes Ceramics, EMC

info@ecers.org