Women in Tech: Opiskelumahdollisuuksia teknologia-alalla lukion jälkeen

Ajankohta8.3.2023 7.00–9.30
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tampereen yliopisto ja Trimble järjestävät 9-luokkalaisille tytöille tapahtuman, jossa he voivat tutustua teknologia-alan opiskelumahdollisuuksiin lukion jälkeen. Tapahtumassa kerrotaan myös tulevaisuuden uramahdollisuuksista teknologia-alalla. Tilaisuus järjestetään kansainvälisenä naistenpäivänä Tampereen yliopiston Trimble Technology Labissa Hervannan kampuksella.

Trimblen tapahtumassa kuullaan inspiroivia esityksiä "Women in Tech" -hengessä. Lisäksi kuullaan tarkemmin kestävästä kehityksestä rakennusalalla. Esitysten jälkeen osallistujilla on mahdollisuus tutustua Trimblen suunnitteluohjelmisto SketchUpiin sekä osallistua leikkimieliseen tiimikilpailuun ohjelmistolla. Voittajat palkitaan.

Tapahtuma on osa pohjoismaista yhteistyöprojektia. Vastaavia tapahtumia järjestetään Trimblen Tech Labeissa korkeakouluissa myös Norjassa ja Ruotsissa.

Tapahtuma on suunnattu 9-luokkalaisille tytöille ja siihen on ennakkoilmoittautuminen.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen: riitta.louhi [at] trimble.com (riitta[dot]louhi[at]trimble[dot]com)

Tampereen yliopisto ja Trimble