WAIMH 2024: Looking for the best care for babies, young children, and their families

SijaintiYliopistonkatu 55, 33100 Tampere
Tampere-talo
Ajankohta5.6.2024 7.00–7.6.2024 13.00
Kielienglanti
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Työskenteletkö pienten lasten mielenterveyden parissa? Tervetuloa osallistumaan maailmanlaajuiseen huipputapahtumaan Tampereella kesäkuussa 2024!

WAIMH2024-maailmankongressi kutsuu keskustelemaan, oppimaan uutta ja käsittelemään monipuolisesti pienten lasten mielenterveyden piiriin kuuluvia kansainvälisiä aiheita. Kongressin teeman Looking for the best care for babies, young children, and their families mukaisesti ohjelman punaisena lankana on vauvojen, pienten lasten ja heidän perheidensä hyvinvoinnin tukeminen.

Tampereella järjestettävä kongressi on ainutlaatuinen tilaisuus pienten lasten mielenterveystyön ammattilaisille ja opiskelijoille, neuvoloille, lasten mielenterveyspalveluiden, perheneuvoloiden, sosiaalitoimen ja erikoissairaanhoidon parissa työskenteleville sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Tapahtuma tuo lähietäisyydelle asiantuntijoita, huippututkijoita ja ammattilaisia eri puolilta maailmaa keskustelemaan, vaihtamaan tietoa ja kokemuksia sekä käsittelemään aihepiirin kysymyksiä.

Tule päivittämään osaamistasi, inspiroitumaan, hankkimaan tuoreita näkökulmia ja luomaan kontakteja, jotka tukevat sinua merkityksellisessä työssäsi pienten lasten hyvinvoinnin hyväksi!

Kansainvälisten puhujien luennot pidetään Tampere-talon Pienessä salissa. Kannustamme myös osallistumaan ohjelmassa olevaan posterinäyttelyyn. Ohjeet posteritiivistelmän laatimiseen ja lähettämiseen löytyvät kongressin verkkosivulta.

WAIMH eli World Association for Infant Mental Health on kansainvälinen järjestö, joka keskittyy pienten lasten mielenterveyden edistämiseen ja tukemiseen. Järjestö on omistautunut varhaisen vuorovaikutuksen, vauvojen ja pienten lasten mielenterveyden sekä perheiden hyvinvoinnin tutkimukseen, koulutukseen ja käytäntöihin. WAIMH-järjestön maailmankongressit ovat alan huipputapahtumia, joissa esitellään uusimpia tutkimustuloksia, käydään keskusteluja ajankohtaisista teemoista sekä luodaan ja ylläpidetään kansainvälisiä kollegaverkostoja.

Kongressi järjestetään Tampere-talossa 5.-7.6.2024. Lisätietoja ja ilmoittautuminen kongressin verkkosivulla: https://waimh.org/page/waimh2024

Järjestäjä

World Association for Infant Mental Health, Local Organizing Committee: Kaija Puura (Tampere University), Reija Latva (Tampere University Hospital), Minna Sorsa (Tampere University), Campbell Paul (Royal Children’s Hospital Melbourne), Neea Aalto (WAIMH)

WAIMH Central Office: congress@waimh.org