Viestinnän opintosuunnan alumnipäivä

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ihmisiä pöytien ääressä opiskelemassa
Tampereen yliopiston puheopin (puheviestinnän linja), puheviestinnän ja viestinnän maistereiden ja tohtoreiden sekä nykyisten viestinnän opiskelijoiden yhteinen alumnien päivä järjestetään 15.3.2024 Tampereen yliopistolla.

Alumnien päivää vietetään Maailman puheen päivänä ja samalla juhlistetaan oppiaineen 20-vuotista taivalta, sillä ensimmäiset pääaineopiskelijat aloittivat opiskelun syksyllä 2003.

Alumnipäivässä kuullaan katsaus viestinnän oppiaineen kehitykseen, alumnien kertomuksia omasta urastaan, tietoiskuja tuoreista viestinnän tutkimuksista sekä nykyisten opiskelijoiden puheenvuoro. Lisäksi päivän aikana on mahdollisuus tavata muita alumneja sekä nykyisiä opiskelijoita.

Osallistujat voivat ilmoittautua myös iltajuhlaan, jota varten on erillinen illalliskortti (60 €). Iltajuhla järjestetään ravintolassa Frenckell & Piha klo 19.

Viestinnän opintosuunta

Pekka Isotalus Viestinnän professori pekka.isotalus@tuni.fi 050-3605221