Valtakunnalliset oikeustieteen päivät 2023 - National Legal Research Conference 2023

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiKanslerinrinne 1, 33100 Tampere
Pinni B-rakennus
Ajankohta24.8.2023 9.00–25.8.2023 12.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ilmakuva keskustakampuksesta
Tampereen yliopiston Johtamisen ja talouden tiedekunta (MAB) sekä Yhteiskuntatieteiden tiedekunta (SOC) järjestävät yhteistyössä Valtakunnalliset oikeustieteen päivät

Tapahtuman teemana on muuttuva oikeus ja oikeustieteen vaikuttavuus. Oikeustieteeltä odotetaan vastauksia uusiin ja entistä vaativampiin ja laaja-alaisempiin kysymyksiin. Oikeustieteen päivien 2023 ydinteemana on ymmärtää oikeustieteen rooli muutosten aikakautena.

Lisätietoja Oikeustieteen päivistä tapahtuman verkkosivuilta.

Järjestäjä

Lisätietoja

Professori Jukka Viljanen: jukka.viljanen@tuni.fi - Professori Pekka Nykänen: pekka.nykanen@tuni.fi