UNIFI & Arene Kestävyys- ja vastuullisuusseminaari: Working together for a sustainable world!

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiKalevantie 4, 33014 Tampere
Ajankohta3.11.2022 10.00–4.11.2022 12.00
Ilmoittautumisaika päättyy 14.10.2022,11.08
Kielienglanti, suomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Kuvassa kestävän kehityksen edistämistä Tampereen yliopiston tutkimuksessa, opiskelussa ja vuorovaikutuksessa.
UNIFI & Arene Kestävyys- ja vastuullisuusseminaari: Working together for a sustainable world järjestetään 3.11.2022 — 4.11.2022 Tampereella.

Kutsumme sinut keskustelemaan, oppimaan lisää ja kehittämään ratkaisuja kestävyysongelmiin korkeakoulukentällä. Tule jakamaan ja luomaan parhaita käytäntöjä yhdessä korkeakoulujen asiantuntijoiden, tutkijoiden, opettajien ja opiskelijoiden kanssa! Tänä vuonna keskitymme erityisesti yhteiskunnalliseen vuorovaikutukseen ja yhteistyöhön osana kestävyystyötä.

Lisätietoja ohjelmasta ja ilmoittautumisesta löydät seminaarin kotisivulta: UNIFI and Arene Sustainability and Responsibility Seminar | Working together for a sustainable world! | Tampere Universities (tuni.fi)

Varaa aika kalenteriisi ja tapaa meidät marraskuussa!

Tutkijat, opettajat, asiantuntijat, opiskelijat ja muut sidosryhmät.