Tulevaisuuden työterveyshuolto – työkykyä yhteistyöllä

Ilmoittautumisaika päättyy 24.8.2023,20.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Miltä näyttää tulevaisuuden työterveyshuolto? Miten yhteistyötä työkyvyn tuen asioissa voidaan kehittää ja sujuvoittaa työterveyshuollon ja muun terveydenhuollon välillä? Entä mikä tekee työpaikan ja työterveyshuollon välisestä yhteistyöstä toimivaa? Vastauksia on tarjolla Tulevaisuuden työterveyshuolto – työkykyä yhteistyöllä -webinaarissa elokuussa.

Kyseessä on Työkyvyn tuella pidempiä työuria ja tuottavuutta (TYKYTUO) -hankkeen päätöswebinaari, jossa kuulet tuoretta tutkittua tietoa työterveyshuollon ja muun terveydenhuollon sekä työterveyshuollon ja työpaikan välisestä yhteistyöstä ja saat työkaluja ja vinkkejä työterveysyhteistyön kehittämiseen. Tilaisuudessa julkaistaan työterveysyhteistyön talo ja työterveyshuollon tulevaisuusskenaariot.

Webinaarin järjestää ESR-rahoitteinen Työkyvyn tuella pidempiä työuria ja tuottavuutta -hanke. Hanketta toteuttavat Tampereen yliopisto, Työterveyslaitos ja Pihlajalinna.

klo 9–9.15 Webinaarin avaus, juontaja Juha Hietanen ja professori Riitta Sauni

klo 9.15–9.55 Tutkimustuloksia työterveyshuollon ja muun terveydenhuollon yhteistyöstä (Tampereen yliopisto)

• Henkilöstön näkemykset yhteistyön tilasta ja tarpeesta, tutkija Lauri Vähätalo ja projektipäällikkö Anna Siukola
  • Työkykykoordinaattori perusterveydenhuollossa, tutkija Hanna Nurmi ja työkykykoordinaattori Mirjami Uusihonko