Tietoarkisto-seminaari 2021

Ilmoittautumisaika päättyy 10.10.2021,20.59
tietoarkisto-seminaari_intra.png
Pian on taas Tietoarkisto-seminaarin aika! Vuoden 2021 seminaari järjestetään virtuaalisena 12. lokakuuta klo 13:00-15:00.

Iltapäiväsminaarin teema nivoutuu YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin ja erityisesti tavoitteeseen taata kaikille avoin, tasa-arvoinen ja laadukas koulutus sekä elinikäiset oppimismahdollisuudet. Ohjelma keskittyy koulutuksen tasa-arvon tutkimukseen, tieteen avoimuuteen ja tutkimusaineistojen käyttöön ja jakamiseen liittyviin palveluihin. Tutkijapuheenvuorot pitävät pitkään koulutusta, sen saavutettavuutta ja tasa-arvoisuutta tutkineet asiantuntijat.

Tietoarkisto on koko toimintansa ajan edistänyt tutkimusinfrastruktuurien kehittämistä, tieteen avoimuutta ja tutkimusaineistojen vastuullista hallintaa. Tilaisuudessa luovutetaan myös Tietoarkistotyön edistäjä -palkinto ja Aineistopalkinto.

Tilaisuus on maksuton, mutta siihen tulee ilmoittautua 10.10.2021 mennessä. Voit ilmoittautua mukaan tästä linkistä.

Tietoarkisto

Tuomas J. Alaterä tuomas.alatera@tuni.fi +358 40 190 1441