Tiedon ja tieteen kirjamarkkinat Tampereen yliopistolla

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiKalevantie 4, 33100 Tampere
Keskustakampus, Päätalon pääaula
Ajankohta7.2.2023 8.00–9.2.2023 15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tule Tiedon ja tieteen kirjamarkkinoille Tampereen yliopistolle!

Keskustakampuksen Päätalon pääaulaan helmikuussa avautuva kolmen päivän pop up -tapahtuma kokoaa yhteen valtavan valikoiman kiinnostavaa luettavaa opiskelijaystävälliseen hintaan.

Tarjolla on runsaasti tietokirjakustantajien uutuuksia ja ajattomia klassikoita – historiaa, politiikkaa, luonnontieteitä, taloutta, filosofiaa, kulttuuria, yhteiskuntaa sekä paljon muuta mielenkiintoista ja ajatuksia herättävää. Jos hyvät kirjat ja uusien asioiden ajattelu ovat sinun juttusi, niin tänne kannattaa poiketa tekemään löytöjä!

Tiedon ja tieteen kirjamarkkinat ovat avoinna yliopiston päärakennuksella 7.2. – 9.2. kaikille tamperelaisille ja muille maailmankansalaisille.

Mukana kirjamarkkinoilla ovat:

• Vastapaino

• Gaudeamus

• SKS Kirjat

• Kirjakauppa Tiedekirja

• Terra Cognita

Tervetuloa!

Vastapaino ja yhteistyökumppanit

Lisätietoja

Kustantaja, myyntipäällikkö Mikko Jämsén / Vastapaino mikko.jamsen@vastapaino.fi 050 406 39 06