Tervetuloa Hiilineutraali kemia -kiertueelle

Ajankohta26.1.2021 7.00–10.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
hiilineutraali_kemia_rgb.jpg
Tervetuloa Hiilineutraali kemia -kiertueelle! Kahden virtuaalisen tilaisuuden järjestäjinä ovat Tampereen yliopisto ja Kemianteollisuus ry.

Ensimmäinen osio: Yhteistyö hiilineutraalisuuden vauhdittajana

Tilaisuus on avoin Hämeen ja Keski-Suomen teollisille yrityksille, oppilaitoksille ja innovaatioekosysteemille. Tilaisuuden alussa kuulette mistä koko Hiilineutraali kemia -hankkeessa on kyse, ja toisaalta mitä skenaariotyössä on meille selvinnyt. Tilaisuus järjestetään tiistaina 26.1.2021.

Toinen osio: Hiilineutraalisuus konkreettisesti

Kemianteollisuus ry:n jäsenille tarkoitettu setti, ja tilaisuudessa työstetään konkreettisesti yrityksellenne tietä hiilineutraalisuuteen. Tässä osiossa kuullaan myös Kemianteollisuus ry:n jäsenen kertomus ilmastotavoitteesta. Tilaisuus järjestetään torstaina 11.2.2021.

Lisätietoja tilaisuuksista ja ohjeet ilmoitautumiseen löydät täältä

Ohjelam

Hiilineutraali kemia . tilaisuus

Tampereen yliopisto ja Kemianteollisuus ry