SalesDay 4.11. – Juhlavuottaan viettävä myynnin huipputapahtuma tulee jälleen!

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiVerkkotapahtuma
Ajankohta4.11.2022 6.30–10.00
Ilmoittautumisaika päättyy 2.11.2022,21.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
SalesDay 2022 kansikuva – Inhimillinen taajuus myynnissä
SalesDay on myynnin virtuaalinen huipputapahtuma sekä myynnin ammattilaisten ja opiskelijoiden kohtaamispaikka. Tänä vuonna tapahtuman teemana toimii Inhimillinen taajuus myynnissä – Miten löytää ja rakentaa emotionaalinen yhteys? Tapahtuma järjestetään verkossa perjantaina 4. marraskuuta klo 8.30–12.00.

SalesDay järjestetään nyt kymmenettä kertaa ja kolmatta kertaa virtuaalisesti. Juhlavuoden webinaarissa käsitellään myynnin inhimillisyyden taajuutta ja pohditaan emotionaalisen yhteyden löytämistä sekä sen rakentamista usean eri myynnin ammattilaisen näkökulmasta.

Tapahtumassa päästään seuraamaan Mikko Parikan ja muiden panelistien mielenkiintoista paneelikeskustelua sekä kuulemaan kasvuvalmentaja Oona Kankkusen asiantuntijapuheenvuoroa. Tämän lisäksi webinaarissa kuullaan Frontlinersin Business Director Jussi Rissasen ajatuksia myynnin neljästä kulmakivestä sekä tunnetaitovalmentaja Pauliina Airaksinen-Aminoffin johtamaa keskustelua psykologisesta turvallisuudesta myynnin menestystekijänä.

SalesDay-webinaarin juhlavuoden ohjelma huipentuu Auntie Solutionin toimitusjohtaja Mervi Lammisen keynote-puheenvuoroon.

Tutustu lisää ohjelmaan: SalesDay 2022 -ohjelma.

Pääset osallistumaan SalesDay-juhlavuositapahtumaan ilmoittautumalla ennakkoon: ilmoittautuminen.

Tapahtuma on Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenille maksuton.

Tervetuloa mukaan myynnin huipputapahtumaan!

SalesDay

Lisätietoja

Sini Jokiniemi Yliopettaja, myynnin vuorovaikutus puh. +358 50 5985 705 sini.jokiniemi@tuni.fi