Saavutettavuus esittävissä taiteissa

PaikkakuntaTAU Keskustakampus Pinni B, Kanslerinrinne 1, 33100 Tampere
Toteutus hybridinä: tarkemmat tilatiedot tai kutsulinkki lähetetään osallistujille erikseen
9.5.2023 6.00–13.00
Ilmoittautumisaika päättyy 8.5.2023,15.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
SMART ART - Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hankkeen nimi, kutsu osallistua kevään koulutuksiin, TAMKin ja TAUn yhteislogo, rahoittajan logot (Euroopan unioni / Euroopan sosiaalirahasto, Vipuvoimaa EU:lta)
kouluttajat: Tero Avellan (TAU), Pauliina Baltzar (TAU)

Koulutuksen aiheena

---

SMART ART -hankkeessa pilotoitava koulutus on osallistujille ilmainen ja suunnattu esittävien taiteiden piirissä toimivien pirkanmaalaisten yritysten, osuuskuntien ja yhdistysten henkilöstölle, alalla toimiville itsensä työllistäille, sekä esittäviin taiteisiin tulevaisuudessa yhä vahvemmin kytkeytyvien yritysten henkilöstölle muilta aloilta. Koulutus soveltuu eri tehtävissä työskenteleville.

Koulutuksen järjestää Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK) yhteistyössä Tampereen yliopiston (TAU) kanssa osana SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hanketta. Hanke rahoitetaan Euroopan sosiaalirahastosta. Hanke on yksi REACT-EU -hankkeista, joita rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Lisätietoa hankkeesta: https://projects.tuni.fi/smart-art-esr/

SMART ART - Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hanke