Roundtable 3 - Yhdessä kehittämisen parhaat käytänteet

Ajankohta26.1.2023 7.00–10.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Onko yrityksesi kiinnostunut tuotteiden tai palveluiden yhteiskehittämisestä? Tervetuloa RoboEco-hankkeen kolmanteen tilaisuuteen Porin yliopistokeskukselle teemalla Yhdessä kehittämisen parhaat käytänteet.

Tule kuulemaan yritysten kertomia esimerkkejä hyvistä käytänteistä ja toimintatavoista, sekä keskustelemaan TKI-yhteistyön edistämisestä yliopistojen ja yritysten välillä Satakunnassa!

Tilaisuus on tarkoitettu yrityksille, jotka ovat kiinnostuneet kehittämään palveluja tai tuotteita yhdessä yritysten tai yliopistojen kanssa.

Paikkana on Porin yliopistokeskuksen auditorio 125 sekä ryhmätyötilat August ja Charlotta – kaikki tilat sijaitsevat yliopistokeskuksen ala-aulassa.

Huomio!
Yrityksellä on mahdollisuus päästä kartoittamaan yhdessä kehittämisen mahdollisuudet yliopiston ja muiden kumppaneiden kanssa. Turun kauppakorkeakoulun opiskelijat suorittavat nämä yrityshaastattelut. Haastattelut analysoidaan ja niiden perusteella annetaan kehittämisehdotuksia yritykselle.

Järjestäjä

Työpajan järjestää Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikön, Tampereen yliopiston Porin yksikön ja Prizztech Oy:n ROBOECO-hanke (EAKR 2021-2023).