Robotit ja etäoperointi tulevaisuuden prosessiteollisuudessa (hybridi-työpaja)

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiVisiokatu, Tampere
Ajankohta8.6.2023 6.00–9.00
Ilmoittautumisaika päättyy 2.6.2023,20.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Robotit prosessiteollisuudessa
Kiinnostaako sinua kuulla, mitä kaikkea roboteilla voidaan tehdä prosessiteollisuudessa? Robotit eivät ole vain tuotantolinjojen uutteria uurastajia, vaan niillä voidaan ratkoa monia prosessiteollisuudessa kohdattavia haasteita mm. kunnonvalvonnassa tai prosessin seurannassa paikoissa, jotka ovat ihmiselle liian riskialttiita ahtautensa tai vaarallisuutensa vuoksi.

Kaikille prosessiautomaatiosta kiinnostuneille yrityksille avoin työpaja liittyy TAMK:n, TAU:n ja VTT:n yhteishankkeeseen, jossa rakennetaan prosessiautomaation tarpeisiin soveltuvaa TKIO-ympäristöä.

Tämän työpajan aiheena ovat robotit prosessilaitoksissa. Tule kuulemaan ja ideoimaan, miten robotteja voidaan käyttää mm. prosessiteollisuuden kunnonvalvonnassa.

Järjestäjä

Tampereen ammattikorkeakoulu, Valtion teknillinen tutkimuskeskus VTT ja Tampereen yliopisto

lehtori ja PRODI-hankkeen projektipäällikkö Outi Rask (outi.rask@tuni.fi)