RATKI-hankkeen päätösseminaari

Tampereen yliopisto, Pinni B, sali B1096
Ajankohta13.6.2023 6.00–10.15
Ilmoittautumisaika päättyy 2.6.2023,20.59
Tervetuloa verkostoitumaan ja kuulemaan hankkeen aikana koottuja oivalluksia ja hyviä käytäntöjä! Maksuttoman seminaarin ohjelmassa myös Pirkanmaan kiertotalouden ja rakennusalan toimijoiden puheenvuoroja.

Kutsumme Pirkanmaan alueella rakentamisen kiertotalouden parissa työskenteleviä yritysten ja kuntien, kuten teknisen toimen viranhaltijoita, suunnittelijoita, urakoitsijoita ja muita sidosryhmien edustajia kuulemaan RATKI-hankkeen tuloksia ja alueen ajankohtaiskuulumisia sekä jakamaan kokemuksia rakennetun ympäristön kiertotaloustoimista alueella ja pohtimaan tulevaisuuden mahdollisuuksia ja tarpeita. Tervetuloa mukaan!

Alustava ohjelma:

Tilaisuuden puheenjohtajana toimii professori Kalle Kähkönen Tampereen yliopistosta.

9:00 Tilaisuuden avaus

9:05 Ajankohtaista Pirkanmaan kiertotaloudessa

• Karoliina Tuukkanen, Kiertotalous Pirkanmaa

9:30 Kahvitauko ja verkostoitumista