Professori Elina Kontun juhlaluento

PaikkakuntaFrami B, 1.kerros, Kampusranta 9B, 60320 Seinäjoki
Frami B, 1.kerros, Kampusranta 9B, Auditorio 2 (Seinäjoki)
28.10.2022 10.00–12.00
Ilmoittautumisaika päättyy 20.10.2022,13.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Elina Kontu, kuvaaja: Aki Tulikari
Professori Elina Kontu pitää psykologian alan juhlaluennon aiheesta Empatia ja emotionaalisuus määrittämässä kehitysvammaisuutta ja autismikirjoa. Tilaisuus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Lämpimästi tervetuloa yhteiskuntatieteiden tiedekunnan uuden professorin Elina Kontun juhlaluennolle perjantaina 28.10.2022 klo 13.00 alkaen. Juhlaluento järjestetään Seinäjoen yliopistokeskuksessa.

Ohjelma:

13.00 Yliopiston tervehdys, tutkimusvaradekaani Sami Pirkola, yhteiskuntatieteiden tiedekunta

13.15 Professori Elina Kontu (Psykologia) - Empatia ja emotionaalisuus määrittämässä kehitysvammaisuutta ja autismikirjoa

13.35 Kommenttipuheenvuoro - kokemusasiantuntija Eskoon tuki- ja osaamiskeskuksesta

Kommenttipuheenvuoron jälkeen musiikkia esittävät Emilia Nyman ja Jonna Pirttijoki.

Tilaisuuden lopuksi on tarjolla juhlakahvit ja kuohuvaa.

Lisätietoja

Johdon assistentti Marjo Silvala marjo.silvala@tuni.fi / Johdon assistentti Janita Gaft janita.gaft@tuni.fi