Paukkuvat pakkaset mutta lämpimät glögit – tervetuloa Metsälämpäreen avajaisiin!

Tampereen ammattikorkeakoulu
SijaintiKuntokatu 3,
Metsälämpäre - metsäinen luentotila on TAMKin C-siiven, L-rakennuksen, Teiskontien ja Kekkosentien risteysalueen sekä parkkipaikkojen rajaamalla alueella sijaitseva pieni metsäalue.
Ajankohta5.12.2023 6.30–7.30
Kuvituskuvassa vilttiin kääriytynyt henkilö pitelee mukia kaksin käsin tunnelmavalaistuksessa.
Tule aloittamaan aamu kanssamme lämpimällä glögimukilla 5.12.2023 klo 8.30 Metsälämpäreen – metsäisen luentotilan – avajaisiin. Talvisen satumetsän tunnelmaan sinut johdattaa D-rakennuksen aulasta lähtevä lyhtypolku.

Mitä: Metsäisen luentotilan avajaisglögit ja tunnelmointia talviaamussa. Tule sellaisena kuin olet. Muista säänmukaiset lämpimät ulkovaatteet.

Missä: C-rakennuksen vieressä. Paikalle johdattaa lyhtypolku D-aulasta.

Milloin: 5.12.2023 klo 8.30

Metsälämpäre on TAMKin uusi metsäinen luentotila, jonka opiskelijat ovat itse ideoineet ja saattaneet alulle Metsäresepti-hankkeessa. Olet lämpimästi tervetullut mukaan metsäisen luentotilan avajaisiin kanssamme riippumatta siitä, mistä yksiköstä tulet tai oletko koskaan aikaisemmin kuullutkaan koko Metsälämpäreestä! Pääset avajaisglögeillä tutustumaan Metsälämpäreeseen yhdessä muiden kanssa. Ehkäpä sinäkin viet tulevaisuudessa opiskelijasi metsään oppimaan.

Metsäresepti-hankkeessa pyritään tuomaan luonto osaksi korkeakouluopiskelijoiden arkea ja mielenterveyden tukemista. Keväällä 2023 opiskelijat saivat itse ideoida, mitä metsän ja opintojen yhdistäminen voisi olla, ja mikä aidosti tukisi opiskelijoiden hyvinvointia ja vahvistaisi luontosuhdetta.

TAMKIn opettajilla on nyt mahdollisuus hyödyntää suomalaista metsäluontoa opetusympäristönä varaamalla Metsälämpäreen Pepistä aivan kuin minkä tahansa TAMKin opetustilan.

Tutustu Metsäresepti-hankkeen verkkosivuihin.

Nuorten pahoinvointi kuriin metsäreseptillä -hanke 2023-2024

Lisätietoja

Hankepäällikkö Ulla Häggblom: puh. +358405561120, sähköposti: ulla.haggblom@tuni.fi