Paneelikeskustelu: Huipputuloksia korkeakouluyhteistyöllä - case valmistava teollisuus

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiTampereen Messu- ja Urheilukeskus, AlihankintaHEAT-lava,
Ajankohta28.9.2023 10.15–11.15
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Alihankinta HEAT-tapahtuman logo heijastettuna esiintymislavan taustanäytölle.
Miten pk-yritys hyötyy huippututkimuksesta? Miten tavoittaa oikeita osaajia? Miten alueen ja teollisuuden elinvoimaa voidaan vahvistaa teollisuuden, tutkimuksen ja koulutuksen yhteistyöllä? Tampereen korkeakouluyhteisön järjestämä paneelikeskustelu tarjoaa näkökulmia ja vastauksia näihin kysymyksiin Alihankinta 2023 -tapahtumassa Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

Yritysten ja korkeakoulujen yhteistyön mahdollisuuksista ja saavutuksista keskustelemassa ovat

• Toimitusjohtaja Jarmo Kuikka, Taso Wheels

• Professori Minna Lanz, Tampereen yliopisto

• Lehtori Petri Pohjola, Tampereen ammattikorkeakoulu

• Ohjelmajohtaja (siruteknologia) Petri Räsänen, Business Tampere

• Päällikkö (jatkuvan oppimisen palvelut) Anne Gustafsson-Pesonen, Tampereen yliopisto

Paneelin puhetta johtaa asiakkuusvastaava Heini Wallander, Business Tampere. Keskustelun järjestää Tampereen korkeakouluyhteisö.

Poikkea myös osastollamme jututtamassa asiantuntijoitamme sekä tutustumassa Looking Glass 3D-näyttöön. Löydät meidät pääaulasta.

Rekisteröidy ennakkoon, niin pääset maksutta messuille

Ennakkoon messukävijäksi rekisteröityneille maksuton sisäänpääsy. Rekisteröidy osoitteessa https://www.alihankinta.fi/fi/messuinfo/sisaanpaasy/

Tavataan messuilla!

Kohderyhmä

Korkeakouluyhteistyön mahdollisuuksista kiinnostuneet yritykset ja organisaatiot.

tapahtumat@tuni.fi