Onko yrityksesi tiedot turvassa? RoboEco hankkeen RoundTable tilaisuus

Ajankohta2.11.2022 6.30–10.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
RoboEco -hanke kutsuu sinut ja yrityksesi mukaan hankkeen toiseen Roundtable keskustelutilaisuuteen. Tilaisuuden aiheena on Yrityksen datan tietoturva ja jakaminen.

8.30 Aamukahvit tarjolla
9.00 Työpajan avaus
○ Avaussanat, Mikko Löfbacka, Ulvilan kaupunginjohtaja
○ RoboEco-hankkeen tavoitteet, Mikko Puputti, Robocoast EDIH
Keynote-puheenvuorot:
○ Tietoturvan tapahtumatiedon jakaminen yritysten välillä, Jyväskylän AMK, JySecTech, Jari Hautamäki
○ Tietoturvalliset tavat yritystenväliseen dataan, Ficolo, Erno Joensuu
○ Tilannekeskus ja tiedolla johtaminen - Case Honkajoki Oy, Dyme Oy, Veikko Pukkila
Keskustelu ja verkostoituminen pienryhmissä. Fasilitaattorina Innotiimi Oy
● Yhteenveto
12.00 Työpaja päättyy
Lounas

Paikkoja on rajallisesti, ilmoittaudu siis pian.

Pääset tutustumaan aiheen tiimoilta muihin yrityksiin tämän aiheen työryhmien kautta.

- Suositamme että valmistaudut 30 sekunnin pitsaukseen - kuka olet, yrityksesi ja mitä haet tai tarjoat.

Huomaa - voit myös haastaa toisen yrityksen mukaan tilaisuuteen. Minkä yrityksen haluaisit mukaan?

Jätä yrityksen yhteystiedot "terveisiä järjestäjälle" laatikkoon, niin kutsumme heidät mukaan.

RoboEco Roundtable 2 on toinen neljän keskustelutilaisuuden sarjasta, jotka toteutetaan RoboEco-hankkeen kautta. Hanke on Satakuntaliiton rahoittama (EAKR),Turun yliopiston koordinoima ja Tampereen yliopiston sekä Prizztech Oy:n osatoteuttama.

RoboEco hankkeen tavoitteena on muodostaa yrityksille käyttöön verkosto, jonka puoleen voi kääntyä niin omien dataa koskevien haasteiden kuin oman yrityksen tarjonnan puitteissa. Osallistumalla tilaisuuksiin pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan.

Ennakkotietona: Vuoden 2023 puolella RoboEco hanke järjestää vielä kaksi tilaisuutta koskien Datan hyödyntämistä taloudellisesti, mutta sitä ennen on tietoturvan oltava kunnossa ja tässä tilaisuudessa pääset tähän aiheeseen kiinni.

TERVETULOA!

Lisätietoa hankkeesta:  https://roboeco.fi