Normaalikoulun lukion linja Business Norssi 10 vuotta!

Sijainti Tampere
Tampereen yliopistokampus
Ajankohta26.1.2023 9.15–17.30
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Muokatussa kuvassa opiskelijaryhmä, joka heiluttaa hymyillen kameralle.
Tampereen yliopiston normaalikoulun lukion Business Norssi-linja eli talous- ja elinkeinoelämän linja viettää torstaina 26.1.2023 10-vuotisjuhliaan. Juhlallisuuksiin kuuluu päiväjuhla ja iltajuhla kutsuvieraille Päätalolla. Iltapäivällä lukio-opiskelijat pääsevät Tampereen seudun yrityksiin ja yliopiston asiantuntijoiden luennoille.

Juhla alkaa klo 11.15 yliopiston Päätalolla. Päivätilaisuuteen kokoontuu koko lukion yhteisö. Puhujina tilaisuudessa on muun muassa Kristiina Kaihari Opetushallituksesta ja Business Norssi-linjan ohjausryhmän puheenjohtaja sekä linjan pitkäaikaisimmat koordinaattorit ja linjan opiskelijoita. Tilaisuudessa on luvassa musiikkia, ja linjan opiskelijat juontavat tilaisuuden.

Tilaisuuden jälkeen iltapäivän ajan lukiolaiset vierailevat Tampereella eri yrityksissä ja MyTech-ohjelman puitteissa myös Ylöjärvellä. Lisäksi luvassa on paneelikeskustelua yliopistokampuksella.

Illalla linjan opiskelijoille ja linjan yhteistyökumppaneille sekä lukion opettajille on yliopistolla kutsuvierastilaisuus. Ohjelmassa on muun muassa sirkusesitystä, jutustelua ja pientä purtavaa.

Tutustu linjaan:

Seuraa Normaalikoulun lukiota ja juhlaa Instagramisssa norssinlukio_tre