MAB-dosenttiluennot: Juha-Matti Lehtonen – Puolustusyhteistyö ja yhteishankinnat

SijaintiHervannan kampus, Festia, FA032 Pieni Sali 1.
Ajankohta17.11.2022 14.15–16.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Dosentit ovat keskeinen instuutio suomalaisessa akateemisessa yhteisössä, ja he tuovat tärkeän lisän tiedekuntien tutkimus- ja opetustoimintaan. Dosenttiluentosarjallaan johtamisen ja talouden tiedekunta (MAB) haluaa nostaa esiin tiedekunnan dosentteja ja heidän asiantuntijuuttaan. MABin dosenttisarjassa luennoi Maanpuolustuskorkeakoulun professori Juha-Matti Lehtonen.

TkT Juha-Matti Lehtonen toimii sotatalouden professorina Maanpuolustuskorkeakoulussa. Hänen tämänhetkiset tutkimuskohteensa liittyvät Puolustusvoimien suorituskyvyn suunnitteluun ja rakentamiseen, jossa materiaalihankinnoilla on merkittävä rooli sekä huoltovarmuuden tutkimukseen.

Juha-Matti Lehtonen on tuotantotalouden dosentti (erityisesti tuotannon strateginen ja operatiivinen johtaminen) Tampereen yliopiston johtamisen ja talouden tiedekunnassa.

Luento on suomeksi, mutta sitä voi seurata englanniksi sekä paikan päällä että etänä Zoomin kautta tapahtuvan simultaanitulkkauksen avulla.

Luennoitsijan esittelee tuotantotalouden professori Jussi Heikkilä.

Katso luentoa simultaanitulkkauksella

Luentosarjan ohjelma

To 22.9.2022 klo 16.15–18 Paavo Koli -sali, Pinni A-rakennus, Keskustakampus
Johtaja Mika Aaltola, Ulkopoliittinen instituutti: Great Power Politics and Finland

To 27.10.2022 klo 16.15–18 Paavo Koli -sali, Pinni A-rakennus, Keskustakampus
Apulaisprofessori (tenure track) Marjo Siltaoja, Jyväskylän yliopisto: Sustainable business transition – from values to impact

To 10.11.2022 klo 16.15–18 (ZOOM)
Dr Craig Fleisher: Configuring the 4-Sets: A Practice-Tested Model to Create Informational Alignment Among Mindsets, Skillsets, Toolsets and Datasets

To 17.11.2022 klo 16.15–18 FA032 Pieni Sali 1, Festia-rakennus, Hervannan kampus
Professori Juha-Matti Lehtonen, Maanpuolustuskorkeakoulu: Puolustusyhteistyö ja yhteishankinnat

To 8.12.2022 klo 16.15–18 Paavo Koli -sali, Pinni A-rakennus, Keskustakampus
Professori Harri Jalonen, Vaasan yliopisto: Complexity thinking: what, why and how
(Luento siirtynyt lokakuulta pidettäväksi 8.12.)

Luennot ovat kaikille avoimia eikä niihin tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Tervetuloa luennolle!

Johtamisen ja talouden tiedekunta MAB