Kasvua ja hyvinvointia oppimisen uusilla muodoilla Suomeen

SijaintiSeinäjoen yliopistokeskuksen Frami, auditorio 2.
Ajankohta26.9.2022 9.00–13.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Seinäjoen yliopistokeskuksen Frami-rakennus
Korkeakouluseminaarissa Seinäjoella keskeisinä teemoina ovat jatkuva oppiminen ja osaamisen kasvattaminen sekä tutkimuksen ja työelämän vuoropuhelu.

Seminaariin on mahdollisuus osallistua myös etänä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille.

Seminaarin avaa eduskunnan sivistysvaliokunnan puheenjohtaja, kansanedustaja Paula Risikko.

Seminaarissa kuullaan puheenvuoroja opetus- ja kulttuuriministeriöstä, Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksesta (JOTPA) sekä Seinäjoen yliopistokeskuksen viidestä yhteistyöyliopistosta.

Seminaarin ensimmäisen osan puheenvuorot keskittyvät työelämän ja osaamistarpeiden muutoksiin ja niihin vastaamiseen sekä digitaalisen oppimisen mahdollisuuksiin ja oppimisen tulevaisuuden näkymiin.

Seminaarin toisessa osassa keskitytään yritysten ja korkeakoulujen yhteistyöhön, sen uusiin muotoihin ja erilaisiin mahdollisuuksiin.

Seinäjoen yliopistokeskus toivottaa tervetulleiksi mukaan kaikki oppimisen, osaamisen, tutkimuksen ja korkeakouluyhteistyön teemoista kiinnostuneet! Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumisen.

Lisätietoja:
johtaja Juha Alarinta, 050 534 5005, juha.alarinta [at] tuni.fi