Infotilaisuus EU-ja ETA-maiden ulkopuolella koulutetuille lääkäreille 18.4.2023

18.4.2023 13.30–15.00
Ilmoittautumisaika päättyy 13.4.2023,20.59
Tule mukaan kuulemaan EU-ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden lääkärien laillistamiskokeeseen valmentavasta koulutuksesta, joka alkaa syksyllä 2023.

Infotilaisuudessa kuulet laillistamisprosessista ja koulutuksen ohjelmasta, ja voit tulla kysymään asiantuntijoilta sinua askarruttavista asioista.

Infotilaisuus on tiistaina 18.4.2023 klo 16.30–18.00.

Tilaisuudessa kuulet

• EU-ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden lääkärien laillistamisprosessista Suomessa ja laillistamiskuulusteluista
  • Lääkärin kielitaitovaatimuksista ja lääkärin kielitaidon kehittämisestä
  • Koulutuksen hakuaika on 18.4.-14.5.2023. Kerromme syksyllä alkavan EU-ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden lääkärien laillistamiskokeeseen valmentavan koulutuksen sisällöistä ja toteutustavasta
  • Opintojen aikaisista taloudellisista tukimuodoista.
  • Valintaprosessista ja valintakokeesta koulutukseen.
  • Lisäksi voit tehdä kysymyksiä ja keskustella webinaarin asiantuntijoiden kanssa

Tilaisuus järjestetään suomen kielellä verkkotilaisuutena Zoomissa ja saat siihen linkin 14.4.2023. Ilmoittaudu viimeistään 13.4.2023.

Tilaisuus on maksuton.

Tutustu EU-ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden lääkärien laillistamiskokeeseen valmentavaan koulutukseen

Infotilaisuus ja koulutus liittyvät EU-ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden lääkärien ja hammaslääkärien laillistamiskokeeseen valmentavaan koulutushankkeeseen.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut