Eläinkoulutuswebinaari 20.1.2024

Ilmoittautumisaika päättyy 18.1.2024,21.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa Eläinkoulutuswebinaariin, jossa esitellään ajankohtaisia eläinten oppimiseen ja kouluttamiseen liittyviä tutkimuksia sekä aiempien käyttäytymisanalyysiperusteisten eläinkouluttajakoulutusten lopputöitä.

Järjestämme Eläinkoulutuswebinaarin lauantaina 20.1.2024 kello 15.00 – n.17.30. Tilaisuus toteutetaan Zoom-yhteydellä ja linkki tilaisuuteen lähetetään sähköpostiisi ennen tapahtumaa.

Webinaarissa kuulemme seuraavista teemoista

• Harjoittelun vaikutus ihmisen jäljen kulkusuunnan valintaan, Elisa Reunanen
  • Rauhallisen käyttäytymisen harjoittelu operantein menetelmin koiranpennuilla, Hanna Laasanen
  • Pikkumangustin kuljetuslaatikkoon hakeutumisen vahvistaminen, Sanna Pirinen
  • Sosiaalisesti välittyvät vahvisteet koirankoulutuksessa, Saija Tiainen

Webinaarissa on myös oiva tilaisuus tutustua Käyttäytymisanalyysiperusteiseen eläinkouluttajien -koulutukseen. Tervetuloa mukaan!

Tree - Jatkuvan oppimisen palvelut

Yhteyshenkilö

Koulutusohjelma luotiin täyttämään tyhjiö, joka yliopistopohjaisen eläinkoulutuksen tarjonnassa oli. Koulutusohjelma on Suomessa ainoa laatuaan. Arvoja ja sisältöä ohjaa eläinten kunnioittava ja eettinen kohtelu. - Käytännössä koulutamme ihmisiä kohtelemaan eläimiä oikein ja opettamaan niitä parhaalla mahdollisella tavalla, tiivistää psykologian professori Martti Tuomisto.