AI-SW-Hackhathon (4.12.2023)

Ilmoittautumisaika päättyy 30.11.2023,22.05
Kielienglanti, suomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
AI-SW-Hackhathon järjestetään 4.12.2023 (klo 10-19) Tampereen yliopiston keskustakampuksella. Tapahtuma kerää yhteen alueemme terävimmät opiskelija- ja kehittäjämieliset aivot ratkomaan tekoälyyn ja ohjelmistosuunnitteluun liittyviä haasteita – ja tarjoaa yrityksille mahdollisuuden olla osana tätä innovaatioprosessia.

AI-SW-Hackhathonissa kilpailijatiimit (opiskelijat) saavat (yrityksiltä) tehtäviä tai haasteita, ja joihin kilpailijoilla on rajallinen määrä aikaa tuottaa ratkaisuehdotus. Kussakin kilpailijatiimissä on 2-3 henkilöä. Kilpailun raadissa on yritysten sekä yliopiston tutkimusryhmän edustajia, ja se arvio työt ja valitsee voittajatiimin. Kilpailutiimien apuna tapahtumassa on mukana valmentajia, jotka auttavat ja haastavat tiimejä ratkaisun löytämisessä.

(päivitetty 1.12.2023)
Tapahtumassa mukana olevat organisaatiot: Twinverse, Satakunnan Viikko / Fiilaamo, Suomen evankelis-luterilainen kirkko ja Softlandia.

Tästä linkistä pääset seuraamaan lähetystä/tallennetta tapahtumasta.

Järjestäjä

Tapahtuman järjestää Tampereen yliopiston Porin yksikön SEINTS-tutkimusryhmä yhdessä GPT Laboratoryn kanssa. Tapahtuma on osa SEINTS -tutkimusryhmän toteuttamaa "Teknologiayritysten modernisointi tekoälyn ja robotiikan avulla" -hanketta (EU:n EAKR-rahoitus).

Kohderyhmä

Teköälyn ja ohjelmistotekniikan avulla tuotettavista yritysratkaisuista tai tutkimustyhteistyöstä kiinnostuneet.

Lisätietoja

Petri Rantanen (projektipäällikkö): petri.rantanen@tuni.fi / +358 40 826 2916 TAI Janne Harjamäki (tutkija ja viestintävastaava): janne.harjamaki@tuni.fi / +358 40 826 2714