360 video -workshop (kaksipäiväinen)

Tampereen ammattikorkeakoulu
SijaintiTAMK Mediapolis, Ransunraitti 1 (tarkemmat tilatiedot ilmoitetaan osallistujille erikseen), 33270 Tampere
Ajankohta15.5.2023 6.00–13.00
Näytä kaikki ajankohdat
Ilmoittautumisaika päättyy 10.5.2023,12.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
SMART ART - Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hankkeen nimi, kutsu osallistua kevään koulutuksiin, TAMKin ja TAUn yhteislogo, rahoittajan logot (Euroopan unioni / Euroopan sosiaalirahasto, Vipuvoimaa EU:lta)
kouluttaja: Ilmari Huttu-Hiltunen (TAMK)

Koulutuksen aiheena

• Workshopin alussa kertausta aiheesta: Kuinka teknologia voi vaikuttaa katsojan rooliin ja siihen, miten tarina hänelle kerrotaan? Päivät painottuvat workshoptyöskentelyyn 360 videon parissa.

---

SMART ART -hankkeessa pilotoitava koulutus on osallistujille ilmainen ja suunnattu esittävien taiteiden piirissä toimivien pirkanmaalaisten yritysten, osuuskuntien ja yhdistysten henkilöstölle, alalla toimiville itsensä työllistäille, sekä esittäviin taiteisiin tulevaisuudessa yhä vahvemmin kytkeytyvien yritysten henkilöstölle muilta aloilta. Koulutus soveltuu eri tehtävissä työskenteleville.

Koulutuksen järjestää Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK) yhteistyössä Tampereen yliopiston (TAU) kanssa osana SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hanketta. Hanke rahoitetaan Euroopan sosiaalirahastosta. Hanke on yksi REACT-EU -hankkeista, joita rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Lisätietoa hankkeesta: https://projects.tuni.fi/smart-art-esr/

Tulevat tapahtumat