Hyppää pääsisältöön
Opinto­kokonaisuus, lukuvuosi 2023–2024
KAT.MARK-S30

Markkinoinnin opintosuunnan syventävät opinnot, Vähintään 80 op

Tampereen yliopisto
Tavoitteet

Markkinoinnin syventävät opinnot suoritettuaan opiskelija osaa arvioida, rakentaa ja johtaa asiakaslähtöistä strategiaa. Opiskelija ymmärtää ja osaa analyyttisesti arvioida asiakaslähtöisen markkinoinnin keskeisiä teoreettisia ja menetelmällisiä näkökulmia. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa näitä näkökulmia liiketoiminnan ja yhteiskunnan ilmiöihin. Lisäksi opiskelija ymmärtää, mitkä ovat asiakaslähtöisen organisaation erityispiirteitä ja kyvykkyyksiä sekä miten niitä voidaan kehittää. Markkinoinnin syventävät opinnot suoritettuaan opiskelijalla on valmiudet toimia vaativissa asiantuntija- ja johtotehtävissä.

Koodi
KAT.MARK-S30
Opetuskieli
suomi
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintokokonaisuuden taso
Syventävät opinnot
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Hannu Saarijärvi, Markkinoinnin professori
Kokonaisuudet, joihin opinto­kokonaisuus kuuluu
Koodi
KAT.MARK-S30
Opetuskieli
suomi
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintokokonaisuuden taso
Syventävät opinnot
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Hannu Saarijärvi, Markkinoinnin professori