Hyppää pääsisältöön
Selaat menneen lukuvuoden (2021–2022) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opinto­kokonaisuus, lukuvuosi 2021–2022
KAT.MARK-A20

Markkinoinnin aineopinnot, Vähintään 45 op

Tampereen yliopisto
Tavoitteet

Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan opiskelija hahmottaa, miten menestyvä liiketoiminta perustuu asiakkaiden ja markkinoiden syvälliseen ymmärtämiseen. Opiskelija tuntee markkinoinnin johtamisen, organisoinnin ja tuloksellisuuden arvioinnin sekä toteuttamisen keskeiset periaatteet. Aineopinnot suoritettuaan opiskelijalla on hyvät vuorovaikutus- ja esiintymistaidot, reflektointikyky sekä projektinhallintaan liittyvät taidot. Opiskelija osaa soveltaa asiakaslähtöistä ajattelua ja edistää sen mukaista toimintakulttuuria erilaisissa organisaatioissa.

Koodi
KAT.MARK-A20
Opetuskieli
suomi
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintokokonaisuuden taso
Aineopinnot
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Johanna Horppu
Kokonaisuudet, joihin opinto­kokonaisuus kuuluu
Koodi
KAT.MARK-A20
Opetuskieli
suomi
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintokokonaisuuden taso
Aineopinnot
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Johanna Horppu