Selaat menneen lukuvuoden (2021–2022) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2021–2022
SDL.610
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, 5 op
Tampereen yliopisto
- Kuvaus
- Suoritustavat
- Suoritustapa 1
Students are graded based on three sets of assignments 1) weekly forum discussionss, 2) learning diary and peer review, 3) final group essay, presentation, and peer-review at the seminar.
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives (Osallistuminen opetukseen), englanti
Tyyppi
Osallistuminen opetukseenOpetuskieli
englantiLaajuus
5 opArvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5Vastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %
Ohjelmassa oleva opetus
Toteutus
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, Luento-opetus
Luento-opetus (englanti)
6.9.2021 – 12.12.2021
Aktiivinen periodissa 1 (1.8.2021–23.10.2021)
Aktiivinen periodissa 2 (24.10.2021–31.12.2021)
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives
Weekly lectures for the first 7 weeks with concluding seminar and essay presentations.
Työskentelytavat
Oppimateriaalit
Oppimisympäristöt
Yhteiset
Luennot:OpettajatSijainti
Luennot:
Opettajat
Sijainti
Seminaari:OpettajatSijainti
Seminaari:
Opettajat
Sijainti