Hyppää pääsisältöön
Selaat menneen lukuvuoden (2021–2022) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2021–2022
SDL.610

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, 5 op

Tampereen yliopisto
Students are graded based on three sets of assignments 1) weekly forum discussionss, 2) learning diary and peer review, 3) final group essay, presentation, and peer-review at the seminar.

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives (Osallistuminen opetukseen), englanti

Tyyppi
Osallistuminen opetukseen
Opetuskieli
englanti
Laajuus
5 op
Arvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5
Vastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %

Ohjelmassa oleva opetus

Toteutus

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, Luento-opetus

Luento-opetus (englanti)
6.9.2021 – 12.12.2021
Aktiivinen periodissa 1 (1.8.2021–23.10.2021)
Aktiivinen periodissa 2 (24.10.2021–31.12.2021)
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives

Weekly lectures for the first 7 weeks with concluding seminar and essay presentations.

Työskentelytavat
Oppimateriaalit
Oppimisympäristöt

Yhteiset

Luennot:
Opettajat
Sijainti

Seminaari:
Opettajat
Sijainti