Selaat menneen lukuvuoden (2020–2021) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2020–2021
HTI.600
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, 5 op
Tampereen yliopisto
- Kuvaus
- Suoritustavat
- Suoritustapa 1
Students are primarily graded based on two sets of assignments 1) learning diaries and peer review of learning diaries 2) final group essay, presentation, and peer-review at the seminar. Additional credits can be acquired for attending lectures.
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives (Osallistuminen opetukseen), englanti
Tyyppi
Osallistuminen opetukseenOpetuskieli
englantiLaajuus
5 opArvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5Vastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %
Ohjelmassa oleva opetus
Toteutus
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, Luento-opetus
Luento-opetus (englanti)
11.1.2021 – 8.2.2021
Aktiivinen periodissa 3 (1.1.2021–7.3.2021)
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives
The course consists of 10 lectures and assignments. Depending on the situation with the pandemic, the lectures might be delivered online.
Työskentelytavat
Oppimateriaalit
Oppimisympäristöt
Kaikille yhteiset oppimistapahtumat
Luennot:
Luennot: