Hyppää pääsisältöön
Selaat menneen lukuvuoden (2020–2021) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2020–2021
HTI.600

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, 5 op

Tampereen yliopisto
Students are primarily graded based on two sets of assignments 1) learning diaries and peer review of learning diaries 2) final group essay, presentation, and peer-review at the seminar. Additional credits can be acquired for attending lectures.

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives (Osallistuminen opetukseen), englanti

Tyyppi
Osallistuminen opetukseen
Opetuskieli
englanti
Laajuus
5 op
Arvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5
Vastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %

Ohjelmassa oleva opetus

Toteutus

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, Luento-opetus

Luento-opetus (englanti)
11.1.2021 – 8.2.2021
Aktiivinen periodissa 3 (1.1.2021–7.3.2021)
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives

The course consists of 10 lectures and assignments. Depending on the situation with the pandemic, the lectures might be delivered online.

Työskentelytavat
Oppimateriaalit
Oppimisympäristöt

Kaikille yhteiset oppimistapahtumat

Luennot: