Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, 10 op
- Kuvaus
- Suoritustavat
- Suoritustapa 1
Kandidaatintutkielmaseminaari, kasvatustieteet (Kandidaatintutkielmaseminaari, Osallistuminen opetukseen); englanti, suomi
Ohjelmassa oleva opetus
Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, Opinnäytetyö alemmassa korkeakoulututkinnossa (englanti)
Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, Opinnäytetyö alemmassa korkeakoulututkinnossa
Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, Opinnäytetyö alemmassa korkeakoulututkinnossa, Toteutus kasvatustieteiden aineopintojen tutkielman aiemmin toisessa yliopistossa tai avoimessa yliopisto-opetuksessa suorittaneille
Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, Opinnäytetyö alemmassa korkeakoulututkinnossa
Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, Opinnäytetyö alemmassa korkeakoulututkinnossa, Toteutus kasvatustieteiden aineopintojen tutkielman aiemmin toisessa yliopistossa tai avoimessa yliopisto-opetuksessa suorittaneille
Kandidaatintutkielma, kasvatustieteet, Opinnäytetyö alemmassa korkeakoulututkinnossa
Jos teet 2. periodissa kandidaatintutkielman edeltäviksi opinnoiksi määriteltyjä puuttuvia kasvatustieteiden aineopintojen tutkimusmenetelmäkursseja (KAS.KAA.310 ja/tai KAS.KAA.320), voit ilmoittautua 3. periodissa alkavaan kandidaatintutkielmaryhmään. Ilmoittautumisen päätyttyä opintopalveluissa tarkistetaan tämä asia. Sähköpostikyselyt opettajille tai hallinnolle tästä asiasta eivät ole siten tarpeellisia.
Ryhmien opettajat antavat ohjausta laajasti erilaisista kasvatustieteellisistä aiheista. Esim. oman tutkimustyönsä pohjalta ohjaajilla on erityisasiantuntemusta seuraavista teemoista:
Huom! Ryhmän 2 opettajajärjestelyihin tulossa muutos, Hjeltin tilalle tähän tulee toinen opettaja (Hanna Hjelt: varhaiskasvatus, lapsuus, lasten arki, varhaiskasvatuksen työelämä)
Katja Keisala: monikulttuurisuus kasvatuksessa ja työelämässä, kulttuurienvälinen vuorovaikutus, kasvatus ja yhteiskunta, laadulliset tutkimusmenetelmät
Linda Nurhonen: varhaisiän musiikkikasvatus, leikki, sosioemotionaalinen kehitys ja tunnekasvatus (erityisesti myötätunto), varhaiskasvatuksen johtamiseen liittyvät teemat
Hanna Vilkka: sukupuolitietoinen kasvatus ja koulutus, kasvatusyhteisöt ja yhdenvertaisuus, työhyvinvointi, opiskeluhyvinvointi. Metodit: laadullinen tutkimus, kirjallisuuskatsaus.