Kiinteistö- ja rakentamisalan johtamiskoulutusohjelma – KiRa JOKO

8.2.2024-13.12.2024

Hakuaika

1.2.2023-15.1.2024

11800,00 € + alv 24 % (yht. 14632.00 €)

Kaupunki

Tampere
Helsinki

Opetuksessa käytettävät kielet

suomi

Koulutusala

Johtaminen, hallinto ja talous
Rakentaminen

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Opetustapa

Monimuoto-opetus

Opintojen taso

Muut opinnot

Luotettavaa koulutusta kiinteistö- ja rakentamisalan johtotehtäviin!

JOKO-johtamiskoulutukset ovat n. vuoden kestäviä ohjelmia, jotka vahvistavat esihenkilötaitoja, kehittävät strategisia ja liikkeenjohdollisia tietoja ja taitoja.

Meillä pääset kehittämään osaamistasi. Järjestämme sinulle ajan ja paikan ratkaista niin toimialaasi kuin työhösi liittyviä johtamis- ja esihenkilöhaasteita. Saat tuiki tärkeitä verkostoja ja vertaistukea, joita voit hyödyntää myös tulevaisuudessa!

Kiinko ja Tampereen yliopisto järjestävät Kiinteistö- ja rakentamisalan JOKO -koulutuksen yhteistyössä jo kuudetta kertaa tarjoten alan viimeisimmän osaamisen ja tutkimustiedon. Koulutuksen monipuoliset teemat on valittu päivittäisiä käytännön johtamistilanteita ajatellen.

Origamijoutsenia roikkuu naruissa

Lue KiRa JOKO kokemuksia

”Työkaluja johtajuuteen ja uusia näkökulmia miten voin parantaa jokapäiväistä tekemistäni. Lisäksi myös työkaluja niihin hetkiin, kun haluaa pysähtyä miettimään ja palata koulutuspäivän dioihin. Huomasin myös, että on paljon tietoa, mitä en edes huomannut oppivani koulutuksessa. On paljon asioita, mitä ei pysty suoraan sanoa oppineensa, mutta on kuitenkin sisäistänyt, oivaltanut tai tehnyt koulutuksen aikana. Tämä oli mielestäni todella hyvä asia.” Jennifer Eloheimo pohti.

Haku on päättynyt. Kysy vapaita paikkoja.

Osaamisen kehittäjät -uutiskirje ja podcast

Haluatko kuulla toiminnastamme, uusista koulutuksista, tapahtumista sekä hankkeista? Tai kuunnella korkeakouluyhteisön ja työelämän eri aiheiden asiantuntijoiden haastatteluita?