graafisia elementtejä vieoletilla pohjalla.

TAMKin vuoden alumni

Vuoden Alumni -tunnustus myönnetään vuosittain sellaiselle TAMKin tai PIRAMKin kasvatille, joka positiivisella tavalla hyödyntää omaa koulutusosaamistaan työelämässä, edistää yhteistyötä TAMKin ja yhteiskunnan välillä sekä toimii inspiraation lähteenä muille alumneille ja opiskelijoillemme.

Vuoden alumni 2023

Antti Kalliomäki

Vuoden alumni 2023 on sähköisen talotekniikan asiantuntija Antti Kalliomäki. Hän työskentelee WSP Finlandilla ja toimii mentorina TAMKin kansainvälisissä hankkeissa.

Aalumnitoiminta tarkoittaa Kalliomäelle ylpeyttä omasta koulusta. Hän näkee, että oppilaitosta mainostamalla ylläpidetään painetta säilyttää opetus laadukkaana.

- Mä näkisin sen siten, että mitä enemmän me kehutaan TAMKia tuolla muualla, sit ehkä ne tulevat opiskelijat osaavat vaatia, että: ”Hei mä kuulin, että tää on näin hyvä koulu, onhan tää nyt näin hyvä koulu?”

Vuoden alumnin valinta

Toteutamme Vuoden Alumnin hakuprosessin huhtikuun 2024 aikana. Vuoden Alumnia voivat ehdottaa TAMKin henkilökuntaan kuuluvat, nykyiset opiskelijat, TAMKista valmistuneet alumnit sekä muut TAMKin ystävät.

Valintakriteerit

Vuoden Alumniksi voit ehdottaa henkilöä, joka on

• valmistunut v. 1992 jälkeen TAMKista tai PIRAMKista
  • edistänyt toiminnallaan TAMKin, yhteiskunnan ja alumnien välistä vuorovaikutusta
  • toiminut yhteiskunnallisena vaikuttajana kotimaassa ja/tai ulkomailla
  • vahvistanut TAMKin mainetta
  • toiminut työssään uraauurtavana ja monialaisena toimijana

Vuoden Alumnin valinnasta päättää TAMKin alumnineuvosto.

Vuoden Alumni -tunnustuksen saaja julkistetaan lokakuussa, jolloin TAMKissa vietetään valtakunnallista ammattikorkeakoulujen alumnikuukautta. Lokakuun aikana TAMKissa järjestetään myös paljon muuta alumniuteen liittyvää toimintaa.