Tuudo tuo kirjaston palvelut ja tärkeimmät uutiset omaan puhelimeesi – ota käyttöösi Tuudo mobiilipalvelu!

Julkaistu 15.9.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tuudo-sovelluksen mainos.
Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijat sekä henkilökunta pääsevät nyt käyttämään kirjaston palveluita Tuudo-mobiilisovelluksessa. Lataa Tuudo ja saat helposti ja nopeasti käyttöösi digitaalisen kirjastokortin sekä löydät kirjaston asiointiin liittyvät tärkeimmät uutiset helposti samasta sovelluksesta yhdellä vilkaisulla!

Tuudon kautta pääset myös tarkastelemaan lainojasi ja varauksiasi. Saat ilmoitukset erääntyvistä lainoista ja saapuneista varauksista. Lainojen uusiminen onnistuu Tuudon kautta helposti ja nopeasti.

Tuudosta löydät myös kirjastojen toimipisteiden sijainnit ja aukioloajat poikkeuksineen, sekä kirjaston palveluita koskevat tärkeimmät uutisnostot!

Näin otat Tuudon kirjastopalvelut käyttöön:

• Lataa Tuudo ilmaiseksi omasta sovelluskaupastasi. Pääset kirjautumaan Tuudoon samoilla Tuni-tunnuksilla, joilla kirjaudut muihinkin korkeakouluyhteisön palveluihin.
  • Tampereen yliopiston kirjasto löytyy Tuudon sivuvalikosta. Mikäli sinulla on jo voimassa oleva kirjastokortti, näet sen valmiina Tuudossa.
  • Jos sinulla ei ole ennestään kirjastokorttia, rekisteröityminen asiakkaaksi on helppo tehdä Tuudossa. Avaa Tuudon Kirjasto-sivu ja klikkaa ”Lisää kortti”-painiketta. Täytä tarvittavat tiedot ja saat kirjaston palvelut käyttöösi.

Tuudo-sovellus ja digitaalinen kirjastokortti ovat käytettävissäsi opintojesi ja työsuhteesi ajan, niin kauan kuin Tuni-tunnuksesi on toiminnassa.

Asiakaspalvelupisteellä lainatessasi tarvitset digitaalisen kirjastokortin lisäksi henkilöllisyystodistuksen, lainausautomaatilla asioidessasi riittää PIN-koodi.

Jos sinulla on teknisiä ongelmia Tuudon käytössä, ota yhteyttä sähköpostilla info [at] tuudo.fi (info[at]tuudo[dot]fi) tai Tuudon sivupalkin Ota yhteyttä -painiketta klikkaamalla.

Mikäli sinullla on ongelmia kirjaston aineiston tai Andor-hakupalvelun kanssa voit ottaa yhteyttä kirjaston palveluosoitteeseen kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)